Комплекс підготовки до школи "Сходинки до знань"
-
Базова освіта (розвиток мови, читання; логіка, математика);
-
Основи культури, розумове та естетичне виховання;
-
Інтелектуальний розвиток, що є фундаментом основ майбутніх знань, які будуть використовуватись у шкільному віці;
-
Ігрові форми діяльності під час занять;
-
Розвиток уваги, пам`яті, мислення;
-
Заняття, що проходять за затвердженими програмами;
-
Програми орієнтовані на вік дитини та рівень її розвитку;
-
Періодичне тестування з метою з'ясування рівня засвоєння матеріалу;
-
Психологічна підготовка до навчання;
-
Комунікативні навички спілкування з однолітками та старшими;
-
Індивідуальний підхід до розвитку, виховання та навчання кожної дитини;
-
Індивідуальні плани розвитку та пізнання оточуючого світу кожної дитини;
-
Кількість дітей не більше 8-10 в групі;
-
Активна взаємодія з однолітками та викладачами.
Комплекс має чотири рівні навчання:
Рівень "Карапузи" (діти від 2-х до 3-х років)
Рівень "Фантазери" (діти від 3-х до 4-х років)
Рівень "Розумашки" (діти від 4-х до 5-ти років)
Рівень "Знайки" (діти від 5-ти до 6-ти років)
НАДЗАВДАННЯ
Розвиток навичок спілкування у дітей дошкільного віку:
-
оволодіння дітьми навички встановлення контакту з однолітками, прояв взаємоповаги та уваги;
-
розвиток здатності до взаємодії, вміння підкорювати свої дії інтересам групи;
-
розвиток уміння поступатися один одному, стримувати свої безпосередні бажання та пориви;
-
оволодіння навичками вибору партнера по сумісній діяльності, вираження симпатії і приязні до однолітків.
Розвиток довільної поведінки:
-
виховання здатності до свідомої мобілізації своїх зусиль на досягнення цілі;
-
формування вольових якостей особистості і здатності до довільного управління своєю поведінкою;
-
виховання організованості та здатності до вольового управління своєю поведінкою під час взаємодії з однолітками;
-
виховання витримкм, уміння подолати безпосередні бажання.
Розвиток ціленаправленого слухового сприйняття:
-
розвиток уміння прислухатися до оточуючих звуків, цілеспрямовано сприймати та розрізняти їх;
-
розвиток уміння розрізняти та відтворювати звуки;
-
розвиток уміння виділяти звук серед решти і сприймати його як сигнал певної дії або події.
Формування цілеспрямованої уваги:
-
розвиток цілеспрямованої уваги;
-
оволодіння навичками одночасного виділення та враховування декількох різних умов розв'язання задачі;
-
розвиток стійкої уваги;
-
розвиток стійкої зосередженої уваги.
Розвиток пам'яті:
-
розвиток цілеспрямованого запам'ятовування та нагадування;
-
розвиток навичок встановлення змістових зв'язків між об'єктами як способу усвідомленого запам'ятовування;
-
розширення об'єму пам'яті та уваги;
-
розвиток вербальної пам'яті у дошкільників.
Розвиток мислення:
-
розвиток просторових уявлень дітей та їх словесне позначення;
-
оволодіння навичками самостійного виділення функцій предмета і позначення їх словом;
-
розвиток цілісних уявлень про оточуючий світ;
-
оволодіння навичками елементарного аналізу та синтезу відмінних особливостей об'єктів, встановлення їх тотожності та різниці.
Підготовка дітей дошкільного віку до навчання читанню:
- оволодіння здатністю виділяти класи предметів;
-
оволодіння здатністю виділяти підкласи предметів всередині класів;
-
оволодіння дією виключення предмета чи слова з класу;
-
оволодіння дитиною навичкою сприймати слово окремо від конкретної ситуації, розуміти можливість існування різних значень одного слова;
-
розвиток свідомої мови, відмежованої від конкретної ситуації та від безпосереднього життєвого досвіду дитини;
-
оволодіння навичкою виділення з контексту нових, незнайомих дитині слів;
-
розвиток у дитини здатності на розділення мовного потоку на одиниці (виділяти слово як одиницю мови);
-
формування у дитини уяви про еквівалентність писемного та усного слова.