Комплекс підготовки до школи "Сходинки до знань"

 

  • Базова освіта (розвиток мови, читання; логіка, математика);

  • Основи культури, розумове та естетичне виховання;

  • Інтелектуальний розвиток, що є фундаментом основ майбутніх знань, які будуть використовуватись у шкільному віці;

  • Ігрові форми діяльності під час занять;

  • Розвиток уваги, пам`яті, мислення;

  • Заняття, що проходять за затвердженими програмами;

  • Програми орієнтовані на вік дитини та рівень її розвитку;

  • Періодичне тестування з метою з'ясування рівня засвоєння матеріалу;

  • Психологічна підготовка до навчання;

  • Комунікативні навички спілкування з однолітками та старшими;

  • Індивідуальний підхід до розвитку, виховання та навчання кожної дитини;

  • Індивідуальні плани розвитку та пізнання оточуючого світу кожної дитини;

  • Кількість дітей не більше 8-10 в групі;

  • Активна взаємодія з однолітками та викладачами.

 

Комплекс має чотири рівні навчання:


Рівень "Карапузи" (діти від 2-х до 3-х років)

Рівень "Фантазери" (діти від 3-х до 4-х років)

Рівень "Розумашки" (діти від 4-х до 5-ти років)

Рівень "Знайки" (діти від 5-ти до 6-ти років)

 

НАДЗАВДАННЯ

Розвиток навичок спілкування у дітей дошкільного віку:


  • оволодіння дітьми навички встановлення контакту з однолітками, прояв взаємоповаги та уваги;

  • розвиток здатності до взаємодії, вміння підкорювати свої дії інтересам групи;

  • розвиток уміння поступатися один одному, стримувати свої безпосередні бажання та пориви;

  • оволодіння навичками вибору партнера по сумісній діяльності, вираження симпатії і приязні до однолітків.

 

Розвиток довільної поведінки:


  • виховання здатності до свідомої мобілізації своїх зусиль на досягнення цілі;

  • формування вольових якостей особистості і здатності до довільного управління своєю поведінкою;

  • виховання організованості та здатності до вольового управління своєю поведінкою під час взаємодії з однолітками;

  • виховання витримкм, уміння подолати безпосередні бажання.

 

Розвиток ціленаправленого слухового сприйняття:


  • розвиток уміння прислухатися до оточуючих звуків, цілеспрямовано сприймати та розрізняти їх;

  • розвиток уміння розрізняти та відтворювати звуки;

  • розвиток уміння виділяти звук серед решти і сприймати його як сигнал певної дії або події.

 

Формування цілеспрямованої уваги:


  • розвиток цілеспрямованої уваги;

  • оволодіння навичками одночасного виділення та враховування декількох різних умов розв'язання задачі;

  • розвиток стійкої уваги;

  • розвиток стійкої зосередженої уваги.

 

Розвиток пам'яті:


  • розвиток цілеспрямованого запам'ятовування та нагадування;

  • розвиток навичок встановлення змістових зв'язків між об'єктами як способу усвідомленого запам'ятовування;

  • розширення об'єму пам'яті та уваги;

  • розвиток вербальної пам'яті у дошкільників.

 

Розвиток мислення:


  • розвиток просторових уявлень дітей та їх словесне позначення;

  • оволодіння навичками самостійного виділення функцій предмета і позначення їх словом;

  • розвиток цілісних уявлень про оточуючий світ;

  • оволодіння навичками елементарного аналізу та синтезу відмінних особливостей об'єктів, встановлення їх тотожності та різниці.

 

Підготовка дітей дошкільного віку до навчання читанню:


  • оволодіння здатністю виділяти класи предметів;
  • оволодіння здатністю виділяти підкласи предметів всередині класів;

  • оволодіння дією виключення предмета чи слова з класу;

  • оволодіння дитиною навичкою сприймати слово окремо від конкретної ситуації, розуміти можливість існування різних значень одного слова;

  • розвиток свідомої мови, відмежованої від конкретної ситуації та від безпосереднього життєвого досвіду дитини;

  • оволодіння навичкою виділення з контексту нових, незнайомих дитині слів;

  • розвиток у дитини здатності на розділення мовного потоку на одиниці (виділяти слово як одиницю мови);

  • формування у дитини уяви про еквівалентність писемного та усного слова.