ІІ сходинка до знань (для дітей 3х-4х р)
2 рази на тиждень по 45 хвилин
Мета занять:
-
Розвити розумові здібності дитини.
-
Розвити в дитині прагнення бути самостійним та відповідальним.
-
Стимулювати пізнавальну активність та потяг до творчості.
-
Вчити витримувати емоційні навантаження.
-
Отримувати радість та задоволення від спілкування з однолітками та дорослими.
Виховання і розвиток дітей цього віку проходить виключно у вигляді гри та непомітно для дитини. Викладачі проводять заняття з врахуванням унікальності особистості маленького учня, що має свої власні інтереси, свої знання та навички, та за індивідуальними планами розвитку дитини і пізнання нею навколишнього світу.
Види діяльності на заняттях:
- Розвиток мовлення. Рівень розвитку мови напряму зв'язаний з розширенням контактів дитини з навколишнім світом. Тому на заняттях створюється поглибленне мовленнєве середовище. Заняття мають форму індивідуального спілкування викладача з кожною дитиною, так як під час такого спілкування дитина легше засвоює навичку розуміння зверненої до неї мови.
- Підготовка до процесу читання. На заняттях відбувається знайомство з буквами, складами, формується інтерес до ігор з буквами, до слів, їх написання та вимови. Використовуються кубики Зайцева, яскраві наочності.
- Математика з елементами логіки. На заняттях відбувається знайомство з властивостями предметів, геометричних фігур. У грі привертається увага дітей до властивостей та співвідношень предметів, розмірів, частин, кількості. Методика проведення занять націлена на розвиток інтелекту, та логічного мислення, а також пам'яті.
- Розвиток мілкої моторики. Пальчикові ігри, перші вправи з олівцем, обведення шаблонів малюнків, букв, викладання букв, цифр з природного матеріалу, виготовлення їх з пластиліну, солоного тіста.