І сходинка до знань ( для дітей 2-3 р.)
2 рази на тиждень по 40 хвилин
Мета занять:
- Створити навколо малюків розвиваюче середовище, за допомогою якого вони пізнають оточуючий світ.
- Розвинути розумові здібності дитини.
- Допомогти батькам навчитися співпрацювати з дитиною як на заняттях, так і в повсякденному житті.
Швидкій адаптації малюків на заняттях сприяє тепла та дружня атмосфера, присутність близької людини, невелика кількість дітей в групі (5-7 чол), а також два спеціаліста з раннього розвитку дитини.
Перш за все дитина навчиться бути спокійною, посидючою, вчиться виконувати завдання, що пропонуються дорослими.
Мова викладання – українська або російська (за бажанням батьків).
Методики:
На заняттях використовується синтез відомих методик М.Монтессорі, Г.Домана, В.Нікітіна, П.Тюленєва, М.Зайцева та ін., що складають цілісну розвиваючу систему.
Головне завдання – навчити малюка пізнавати світ.
В основі розвиваючих занять лежать такі принципи:
- Поєднання ігрової та пізнавальної діяльності дітей.
- Поступове ускладнення навчальних занять та умов гри.
- Єдність навчальних та виховних дій.
Ігрові принципи на заняттях характеризуються тим, що вони обо'язково мають свою спрямованість.
Мета гри має завжди два аспекти:
- Пізнавальний (те, чому ми повинні навчити дитину, яким діям з предметами прагнемо навчити)
- Виховний (тобто закладення способів та форм співпраці з дорослими, однолітками, оточуючими).
Протягом 40 хвилин проходять 4 блоки:
- 1. «Вправний язичок», . Артикуляційна гімнастика допоможе правильному формуванню звуко-вимови, а дитячі пісні, вірші, настільний театр та ігри сприятимуть розвитку мови.
- 2. «Веселі пальчики». Ігри з пальчиками не тільки підіймають настрій малюку, а й виконують оздоровчий ефект, так як стимулювання розвитку дрібної моторики рук допомагає кращому розвитку головного мозку, а також сприяє швидкому оволодінню мовою. А вправи з сенсорики розвивають органи чуття.
- 3. «Розвиток мови» - дитячі вірші , настільний театр та ігри сприятимуть розвитку мови.
- 4. «Весела математика». Знайомство з геометричними фігурами, вміння визначати кількість, рахувати, порівнювати – все це націлено на розвиток логічного мислення дитини.