ІІ сходинка до знань (для дітей 3х-4х р)

2 рази на тиждень по 45 хвилин

 
 
 

Мета занять:

  • Розвити розумові здібності дитини.

  • Розвити в дитині прагнення бути самостійним та відповідальним.

  • Стимулювати пізнавальну активність та потяг до творчості.

  • Вчити витримувати емоційні навантаження.

  • Отримувати радість та задоволення від спілкування з однолітками та дорослими.

 

Виховання і розвиток дітей цього віку проходить виключно у вигляді гри та непомітно для дитини. Викладачі проводять заняття з врахуванням унікальності особистості маленького учня, що має свої власні інтереси, свої знання та навички, та за індивідуальними планами розвитку дитини і пізнання нею навколишнього світу.

 

 

Види діяльності на заняттях:

  • Розвиток мовлення. Рівень розвитку мови напряму зв'язаний з розширенням контактів дитини з навколишнім світом. Тому на заняттях створюється поглибленне мовленнєве середовище. Заняття мають форму індивідуального спілкування викладача з кожною дитиною, так як під час такого спілкування дитина легше засвоює навичку розуміння зверненої до неї мови.

 

  • Підготовка до процесу читання. На заняттях відбувається знайомство з буквами, складами, формується інтерес до ігор з буквами, до слів, їх написання та вимови. Використовуються кубики Зайцева, яскраві наочності.

 

  • Математика з елементами логіки. На заняттях відбувається знайомство з властивостями предметів, геометричних фігур. У грі привертається увага дітей до властивостей та співвідношень предметів, розмірів, частин, кількості. Методика проведення занять націлена на розвиток інтелекту, та логічного мислення, а також пам'яті.

 

  • Розвиток мілкої моторики. Пальчикові ігри, перші вправи з олівцем, обведення шаблонів малюнків, букв, викладання букв, цифр з природного матеріалу, виготовлення їх з пластиліну, солоного тіста.