ІІІ сходинка до знань (для дітей 4-5 р.)

2 рази на тиждень по 50 хвилин

Мета занять:
  • Систематизувати знання з математики, грамоти, розвитку мовлення.
  • Систематизувати набутий життєвий досвід, початкові уявлення про довкілля і суспільне життя.
  • Розвинути розумові здібності дитини.
  • Розвинути в дитині прагнення бути самостійним та відповідальним.
  • Стимулювати пізнавальну активність та потяг до творчості.
  • Вчити витримувати емоційні навантаження та отримувати радість та задоволення від спілкування з однолітками та дорослими.

Викладачі проводять заняття з врахуванням унікальності особистості дитини, що має свої власні інтереси, знання, навички та за індивідуальним планом розвитку.

 

 

 

Види діяльності на заняттях:

Розвиток мовлення. Читання.

  • Вдосконалення пізнавальних та мовленнєвих здібностей дитини.
  • Виховання ініціативності і  самостійності дитини у спілкуванні.
  • Розширення словникового запасу.
  • Вивчення віршів, скоромовок.
  • Вдосконалення знання букв.
  • Читання складів, простих одно та двоскладових слів.
  • Розвиток уваги, пам'яті.

 

Діти навчаються правильній звуковимові, проводиться корекцію мовлення. Розвиваючі та рольові ігри, що проводяться з елементами змагання, допомагають розвивати діалогічне та монологічне мовлення.

 

Математика з елементами логіки.

  • Поглиблення та знайомство з властивостями предметів, геометричними фігурами.
  • Розвиток уваги  до властивостей та співвідношення предметів, що  оточують, їх розмірів, частин, кількості.
  • Оволодіння рахунком невеликих груп однотипних предметів та їх порівняння.
  • Виконання нескладних математичних вправ.
  • Розвиток уважності, спостережливості, самостійності мислення.

 

Методика проведення занять націлена на вдосконалення розвитку інтелекту, розвиток логічного мислення та пам'яті.

 

Розвиток мілкої моторики.

  • Вправи з пальчиками.
  • Обведення ліній різних типів в малюнках, штрихування.
  • Друкування букв та складів.
  • Виконання письмових логічних та вправ.