ІІІ сходинка до знань (для дітей 4-5 р.)
2 рази на тиждень по 50 хвилин
Мета занять:
- Систематизувати знання з математики, грамоти, розвитку мовлення.
- Систематизувати набутий життєвий досвід, початкові уявлення про довкілля і суспільне життя.
- Розвинути розумові здібності дитини.
- Розвинути в дитині прагнення бути самостійним та відповідальним.
- Стимулювати пізнавальну активність та потяг до творчості.
- Вчити витримувати емоційні навантаження та отримувати радість та задоволення від спілкування з однолітками та дорослими.
Викладачі проводять заняття з врахуванням унікальності особистості дитини, що має свої власні інтереси, знання, навички та за індивідуальним планом розвитку.
Види діяльності на заняттях:
Розвиток мовлення. Читання.
- Вдосконалення пізнавальних та мовленнєвих здібностей дитини.
- Виховання ініціативності і самостійності дитини у спілкуванні.
- Розширення словникового запасу.
- Вивчення віршів, скоромовок.
- Вдосконалення знання букв.
- Читання складів, простих одно та двоскладових слів.
- Розвиток уваги, пам'яті.
Діти навчаються правильній звуковимові, проводиться корекцію мовлення. Розвиваючі та рольові ігри, що проводяться з елементами змагання, допомагають розвивати діалогічне та монологічне мовлення.
Математика з елементами логіки.
- Поглиблення та знайомство з властивостями предметів, геометричними фігурами.
- Розвиток уваги до властивостей та співвідношення предметів, що оточують, їх розмірів, частин, кількості.
- Оволодіння рахунком невеликих груп однотипних предметів та їх порівняння.
- Виконання нескладних математичних вправ.
- Розвиток уважності, спостережливості, самостійності мислення.
Методика проведення занять націлена на вдосконалення розвитку інтелекту, розвиток логічного мислення та пам'яті.
Розвиток мілкої моторики.
- Вправи з пальчиками.
- Обведення ліній різних типів в малюнках, штрихування.
- Друкування букв та складів.
- Виконання письмових логічних та вправ.