ENGLISH CLUB.

Це не просто заняття мовою - це занурення у мовне середовище, а значить можливість подолати страх перед усним мовленням. English club - це не просте заучування слів, діалогів, текстів, це, перш за все, зацікавлення школярів до вивчення англійської мови!

Заняття в клубі відрізняються від шкільних уроків. По-перше, мінімальною кількістю учнів у групі (до 10 дітей), що дає можливість педагогам використовувати індивідуальний підхід до кожної дитини з урахуванням її вікових та індивідуальних потреб. По-друге, навчання проходить за інноваційними технологіями та з використанням інтерактивних методів навчання. Педагоги підбирають унікальні презентації, музичне оформлення з використанням сучасних технічних засобів навчання (ТЗН), найяскравішу наочність, цікавий текстовий матеріал.

Навчання у клубі проходить в ігровій формі та непомітно для вашої дитини! English club надасть змогу вдосконалити знання не тільки з граматики англійської мови, а з фонетики, орфоепії, синтаксису!!!

Також у клубі буде проходити ознайомлення учнів з традиціями та святами, національним одягом, національним меню та напоями англомовних країн!

English club- це можливість знайти друзів за кордоном та вільно з ними спілкуватися. А в майбутньому - це можливість участі в програмах по обміну та навчанню дітей за кордоном, відпочинок у англомовних таборах!

Вартість абонементу 360 грн/міс.

 

Тренінг: "Розвиток пам'яті та уваги".

  • Від чого залежить хороша робота уваги;
  • Яким чином можна «включити» увагу на повну потужність в потрібний момент;
  • Що притупляє роботу уваги;
  • Які процеси відбуваються в нашій пам'яті;
  • Як запам'ятовувати слова, числа, тексти та багато іншого.

Тренінг: "Я вчусь володіти собою".

  • Як сформувати у дитини молодшого шкільного віку емоційну стабільність та позитивну самооцінку.
  • Як дитині усвідомити свої переживання та причини, що їх породжують.
  • Чому ми гніваємся, ображаємся, боїмося?
  • Як адекватно виражати свої почуття та знаходити конструктивні способи виходу зі складних ситуацій.
  • Як проаналізувати свою поведінку та поведінку оточуючих.

Саме на вирішення цих задач, на формування емоційної стабільності та позитивної самооцінки у дітей і націлена пограма тренінгу «Я вчусь володіти собою».

 

Тренінг "Секрети дорослого життя" (практикум для дітей)

Cекрети, які допоможуть Вашим дітям відчути себе впевненішим у світі однолітків та зрозуміти світ дорослих.

 

Комплексні заняття з етики (від 4-х років)

Людство споконвіку прагнуло до добра та світла. Призначення цього курсу - удосконалювати виховання у дітей добрих почуттів. Комплекс складається з "Уроків доброти", "Розвиток почуттів та емоцій", "Уроків екології".

 

Курс "ЕРУДИТ"- розрахований на тих, хто мріє приймати участь у шкільних, районних, міських, обласних змаганнях "Найрозумніший" , бажає стати членом клубу "Що? Де? Коли?" , чи просто систематизувати свої знання.

Заняття проходять у вигляді гри-змагання, а також інформативної частини, під час якої вдосконалюються знання з наступних напрямків: географія, астрономія, фізика, біологія, зоологія, а також культура, мистецтво, спорт.


Курс:"Логіка та логічні ігри".

Наша мета-навчити дитину думати і творити.

Курс "Логіка та логічні ігри" призначений для всіх дітей, а не тільки для математично обдарованих. Заняття проводяться у формі інтелектуальної гри.

Діти в легкій для сприйняття, цікавій формі розв'язують оригінальні:

  • математичні завдання;
  • завдання з геометрії;
  • теорії множин;
  • математичної логіки;
  • конструювання;
  • комбінаторики;
  • завдання пошуку закономірностей вибору й розташуванню геометричних фігур та складних об'єктів;
  • завдання, що знайомлять з алгоритмами та їх властивостями;
  • графічним способом представлення алгоритмів;
  • завдання, що сприяють естетичному вихованню та розвитку загальної культури дітей.

Відбувається знайомство з основними поняттями математики та інформатики.

Із завдань кожного типу будуються ланцюжки за принципом "від простого до складного" так, що найпростіші завдання діти розв'язують без великих труднощів, поступово завдання ускладнюються і дитина навіть не помічає переходу від простих завдань до складних. Завдання не лякають складністю, а приваблюють дітей результатом розвитку.

Діти фантазуюють, вигадують свої цікаві завдання, навчаються за допомогою гри.

При розв'язанні завдань кожного типу звертається увага не тільки на правильність розв'язку кожного завданння, а й на правильне обгрунтування розв'язку.

Важливим є не сам результат, а шляхи його досягнення. Дитина має насамперед навчитися грамотно доводити, що її результат також можна вважати правильним.

Продуктивне мислення розвивається тоді, коли дитина самостійно пізнає світ, розв'язує нестандартні завдання, шукає нові підходи до вирішення завдань, шукає відповіді на свої нескінчені запитання.