Главная » Статьи » Мои статьи

Чи знає це ваш дошкільник?
 
Об'єм простих знань, що може знати дошкільник наприкінці 4-го року життя 
 
- Знати та називати прості предмети, що оточують його в приміщенні, на вулиці - розуміти їх призначення, властивості, доступні під час безпосереднього вивчення.
 
- Проявляти інтерес до предметів, які ще ніколи не бачив, тобто виражати цікавість, основану не тільки на безпосередньому сприйманні предметів.
 
- Вміти розповідати про членів свєї сім'ї, сімейний побут, сімейні традиції.
 
- Знати назву міста, регіона в якому живе.
 
- Мати уявлення про різні професії, з представниками яких дитина могла  зустрічатися в своєму житті (лікар, продавець, вихователь, міліціонер).
 
- Знати основні правила бережливого ставлення до природи, живих істот, мати елементарні навички догляду за тваринами, рослинами.
 
 Об'єм простих знань, що може знати дошкільник наприкінці 5-го року
 
- Розрізняти та називати різні види транспорту, предмети та інструменти, що полегшують працю людини в побуті та створюють комфорт.
 
- Знати найбільш поширені види рослин, дерев, тварин, птахів.
 
- Мати уяву про перехід речовин з твердого стану в рідкий та навпаки (дослід з водою); про тварин живого куточка; про поведінку диких, домашніх тварин і птахів; про допомогу, яку може надати природі  людина.
 
- Визначати розмір предметів (великий-малий), форму, колір, матеріал (скляний, паперовий, пластмасовий, дерев'яний), і на основі цього вміти  робити опис предметів.
 
- Вміти класикувати предмети, знаходячи спільні ознаки, визначати схожість та відмінність.
 
- Розуміти, що будь-яка річ створена працею багатьох людей; мати навички культурної поведінки.
 
-Знати назву рідного міста, країни, її столиці.
 
Порівнюючи можливості 5-ти та 4-річних дітей, ми можемо побачити, що об'єм набутих знань продовжує безперервно зростати, проте різко змінюються його якісні складові.
В зв'язку з переходом мислення на новий етап розвитку, дошкільник-п'ятирічка може  виділяти первинні та вторинні властивості предметів, знахотити між ними спільність та протилежність.
З'являється здатність до класифікацій.
Розвиток даних мисленнєвих операцій лягає в основу розширення кругозору дитиниу цьому віці.
 
 
 
Категория: Мои статьи | Добавил: Ирина (01.10.2010)
Просмотров: 849 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]